Klantenservice

FAQ Rutger Thomas & Paco webshop

 

 

  • Hoe ontvang ik de exclusieve video bij mijn bestelling?
  •  

    Enkele seconden na het plaatsen van jouw bestelling, ontvang je van ons een bevestigingsmail. In deze mail zie je wat je hebt besteld en vind je een link naar een exclusieve YouTube video: Paco's Dagroutine!

  • Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?
  •  

    Bestellingen die voor 23:00u worden geplaatst, worden dezelfde dag verzonden. Op zondag geldt dit voor alle bestellingen voor 21:00u. Afhankelijk van de bezorgdienst kun je jouw pakket de volgende dag verwachten.

  • Zijn de producten ook in de winkel te koop?
  •  

    Paco de Knuffel is alleen online te bestellen in onze webshop. Onze boeken zijn ook buiten onze webshop verkrijgbaar door heel Nederland en België.


  • Kan ik de boeken ook via de webshop kopen?
  • Jazeker, onze boeken vind je op de volgende pagina's:

    De Magische Halsband

    De Tijdmachine


  • Hoe kan ik mijn product retourneren?
  • Wat jammer dat je het product terug wil sturen. Check eerst even of het product voldoet aan onderstaande punten voordat je het inpakt en retour stuurt:

    1. Het product moet onbeschadigd zijn.
    2. Het product moet in de originele verpakking zitten en ongeopend zijn.
    3. De hangtag aan het product mag niet losgemaakt of afgeknipt zijn.
    4. Het product moet binnen 14 dagen na ontvangst geretourneerd worden.
    5. Zodra het product bij ons magazijn retour is gekomen ontvang je hier bericht van en betalen we jouw aankoopbedrag binnen 14 dagen terug.
    6. De verzendkosten zijn voor eigen rekening.

     

    Je kunt via deze link op eigen kosten een retourlabel aanschaffen.


  • Hoe plaats ik een bestelling?
  •  

    De onderstaande stappen geven aan hoe jij jouw product kunt bestellen.

    1. Ga naar www.rutgerthomaspaco.nl en selecteer jouw favoriete product.
    2. Voeg deze toe aan jouw winkelmandje.
    3. Het winkelmandje vind je rechtsboven in het scherm. In het winkelmandje vind je een opsomming van de producten die je hebt geselecteerd.
    4. Je accepteert de algemene voorwaarden en je kan je bestelling afronden.
    5. Vervolgens vul je je verzendgegevens in. Deze zijn noodzakelijk om je pakket te kunnen versturen.
    6. Je wordt doorverwezen naar het betaalproces. Je hebt een aantal mogelijkheden om je bestelling te betalen: Apple Pay, PayPal, CreditCard, Ideal en Google Pay. Je wordt doorverwezen naar de website van je betaalmaatschappij om de betaling te voldoen.
    7. Zodra je betaling akkoord is ontvang je direct een bevestiging per mail van je bestelling en gaan wij aan de slag om deze naar je op te sturen.

  • Is mijn bestelling goed binnengekomen?
  • Zodra jouw bestelling succesvol is afgerond, ontvang je per e-mail een orderbevestiging op het door jou opgegeven e-mailadres. Wanneer jouw pakket ons magazijn heeft verlaten, ontvang je een tweede mail met hierin de track & trace link. Met deze link kun je jouw pakket volgen tot aan de bezorging.


  • Kan ik mijn adresgegevens wijzigen?
  • Als je je adresgegevens wilt wijzigen stuur dan een mailtje naar shop@rutgerthomaspaco.nl (vergeet je bestelnummer niet te vermelden). 

    Wij werken met een geautomatiseerd systeem. Na enkele minuten is je pakketje al ingepakt en verzonden. Houd er daarom altijd rekening mee dat er een kans is dat we het adres niet meer kunnen aanpassen.


  • Ik heb een fout adres ingevuld, wat nu?
  • Als jij een adres hebt ingevuld, waarvan postcode, huisnummer of straatnaam niet overeenkomt, kan je bestelling niet worden verwerkt. Je ontvangt van DHL of PostNL een mail waarin je het adres kan aanpassen. Zodra wij de juiste adresgegevens hebben ontvangen kan je bestelling worden verwerkt.


  • Hoeveel verzendkosten betaal ik?
  • De verzendkosten kan je vinden in het winkelmandje zodra je gaat afrekenen. 


  • Wat als mijn pakket wordt bezorgd als ik niet thuis ben?
  • Je wordt via de mail op de hoogte gehouden van je bestelling en de verzending. Je ontvangt via MyParcel/DHL/PostNL een email met de track & trace link van je bestelling. Mocht het niet lukken je pakket te leveren, dan wordt het naar de dichtstbijzijnde DHLParcelShop/PostNL punt gebracht. Via de track & trace link word je hiervan op de hoogte gebracht. Haal je pakket op binnen 7 dagen, anders wordt het automatisch retour gestuurd.


  • Hoe kom ik in contact met de klantenservice?
  • Wij zijn bereikbaar via e-mail shop@rutgerthomaspaco.nl. Voor vragen over bestellingen vermeld dan altijd het bestelnummer uit de bevestiging. We streven ernaar binnen 48 uur je mail te beantwoorden.

     

  • Welke betaalmogelijkheden zijn er?
  • We werken met verschillende betaalmogelijkheden: iDeal, Apple Pay, PayPal, CreditCard.

     

  • Mijn product is beschadigd aangekomen, wat moet ik nu doen?
  • Dat is natuurlijk niet de bedoeling! Stuur dus even een mailtje naar shop@rutgerthomaspaco.nl met jouw bestelnummer en foto’s van het beschadigde product. We nemen dan zo snel mogelijk contact met je op.

     

  • Zijn alle prijzen inclusief BTW?
  • Ja, alle prijzen zoals vermeld in de shop zijn inclusief BTW.

     

  • Ik woon niet in Nederland, kan ik ook bestellen?
  • Ja, we kunnen onze producten ook naar het buitenland sturen. Dan komt er wel een bijdrage bij voor verzending naar het buitenland.

     

  • Waar kan ik terecht als ik een klacht heb?
  • Heb je een klacht over onze producten of onze service, stuur dan een mailtje naar shop@rutgerthomaspaco.nl. Je krijgt binnen 48 uur antwoord van ons. Ben je niet tevreden over de afhandeling van je klacht, dan kun je deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel (www.sgc.nl) of aan de Geschillencommissie van het Europees ODR Platform (https://ec.europa.eu/consumers/odr/)

     

  • Heb ik garantie op mijn gekochte producten?
  • Voor alle artikelen die je bij ons koopt geldt de wettelijke garantie. Dat wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument in alle redelijkheid mag verwachten.